Home E Media E Persbericht: F.E.L.I.S. fris en klaar voor het nieuwe schooljaar.

Persbericht: F.E.L.I.S. fris en klaar voor het nieuwe schooljaar.

Curaçao, Willemstad, Otrobanda – Antilliaanse Verffabriek voor Stichting F.E.L.I.S

Afgelopen maanden is er door het team van Starbucks, Brasami en de Antilliaanse Verffabriek gewerkt aan het opnieuw verven van het monumentale pand van Felis aan de Witteweg.

Manager van Starbucks en team zijn zeer enthousiast gestart met het voorbereidend werk waarna de heer Bianchi en zijn team, begeleider bij Brasami, die de buren zijn van Stichting Felis, het gebouw een mooie kiwi groene kleur heeft gegeven. Onder leiding en advies van de heer Lindomar Schorea Industrial Sales and Technical Assistance van de Antilliaanse Verffabriek. Dit alles kwam tot stand na een prettige kennismaking en samenwerking van Gerda van Petersen en Carmen Logaldo, Marketing Assitant.

Samenwerking is mogelijk!

MASHA DANKI!

Voor meer informatie zie www.stgfelis.com.

Initiatiefneemster en eigenaresse is Gerda van Petersen

Op de foto: de heer Bianchi medewerker Brasami, Initiatiefneemster Gerda van Petersen, de heer Lindomar Schorea en mevrouw Carmen Logaldo van de Antilliaanse Verffabriek.

Tweede foto: Starbucks-team van vrijwilligers.

foto Starbucks verfteam

Wil je vrijwilligerswerk doen?

Lees dan meer over het European Solidarity Corps

Videoclip

Opgenomen met de kinderen van Stichting F.E.L.I.S. Curacao en opgedragen aan ons project door Hip Hop artiest en songwriter Brainpower.

Media archief